fbpx
Connect with us

Am comandat de la eMAG cu livrare în easybox

emag easybox

Cum să

Am comandat de la eMAG cu livrare în easybox

În urma conferinței eMAG la care am participat recent, am devenit curios să încerc și eu comanda cu livrare în easybox. Coincidența face că au instalat un easybox chiar la Mega de lângă mine. În prezentarea celor de la eMAG era menționat faptul că avantajul easybox este rapiditatea și flexibilitatea. Tot ce comanzi până la ora 00:00, este livrat a doua zi în dulap până la 7:00, iar comenzile plasate până la 12:00, sunt alimentate în dulapuri până la 17:00. Am zis hai să testez să văd cum stau lucrurile în practică.

Am plasat prima comandă la ora 21:19. Am primit email a doua zi la 3:43 cu expedierea comenzii, iar la 07:02 am primit mesaj că pot lua comanda din easybox. Ok, am fost impresionat! Deja mă simțeam prost că cineva a lucrat pe timpul nopții ca să-mi satisfacă mie moftul. Totuși, de dragul experimentului nu m-am oprit aici.

Am așteptat până la 11:57 și am mai plasat o comandă. Am primit confirmarea la 13:17 privind expedierea comenzii, iar la 15:53 deja puteam să iau comanda easybox. Deci în 4 ore comanda era deja era livrată.

Am forțat lucrurile și am mai plasat o comandă, dar de data aceasta produsul nu mai era vândut de eMAG ci de un partener. Comanda a fost confirmată sâmbătă la 8:49 AM, dar a fost expediată luni la 14:19. Am putut ridica produsul miercuri…după 4  zile.  Prin urmare dacă comanzi prin parteneri nu mai beneficiezi de aceeași rapiditate. Sellerii rămân punctul slab pe eMAG. Mi s-a explicat că de la Sameday a venit întârzierea. Probabil performanța sellerilor se va îmbunătății dacă vor alege fulfillment de la eMAG. Abia aștept să introducă rating-ul pentru parteneri. Să vedem cum o să se mai cearnă…

Cum am ridicat produsul din easybox?

Atunci când ți se livrează comanda în easybox primești un email ce conține un cod pin și un cod QR. Poți alege să introduci codul pin sau să scanezi codul QR.

În momentul în care am plasat comanda am ales să fac plata cu cardul la easybox ca să trec și prin experiența asta. Atenție! Plata se poate face doar cu cardul. Nu acceptă cash.

După ce ai scanat codul QR, ți se va cere să apropii cardul contactless sau îl poți introduce în terminal. După confirmarea plății aparatul îți indică în ce parte se va deschide cutia și numărul ei. Easyboxul meu nu avea cutii numerotate, dar după ce am apăsat pe “Deschide Incinta”, cutia a făcut POP! și s-a deschis. Am luat produsul , am închis cutia și asta a fost tot.

Ghidul oficial este aici.

Vezi mai jos harta cu punctele de livrare. Easybox-urile sunt deja destul de răspândite prin tot Bucureștiul.

Care sunt condițiile de livrare la eMAG în easybox?

  • pot fi comandate doar produse vândute de eMAG și de partenerii eMAG Marketplace din București și Ilfov care au contract cu Sameday Courier.
  • plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor; poate fi folosit și card contactless
  • livrarea este disponibilă doar pentru comenzile de până la trei produse
  • se pot livra în easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii; eligibilitatea produselor poate fi verificată în pagina de produs sau în coșul de cumpărături
  • livrarea este gratuită pentru comenzile de minimum 50 de lei; costul de livrare pentru cele cu valori sub 50 de lei este de 4.99 lei pentru produsele vândute de eMAG. În cazul partenerilor marketplace, costul de livrare poate diferi ți este afișat în pagina fiecărui partener.

Concluzie

Livrarea prin easybox e cea mai apropiată de experiența pe care am avut-o în SUA cu comanda prin Amazon. Acolo curierul pur și simplu mi-a lăsat coletul în fața casei. Este mult mai convenient să ridic un produs de la un easybox atunci când vreau eu decât să aștept curierul care ori vine, ori nu vine. În plus fiind lângă Mega, oricum am drum acolo.

Înainte obișnuiam să cer livrarea în showroom dacă nu-mi știam exact programul sau făceam o cumpărătură din impuls. Easybox-ul m-a scutit de drumul până la showroom și statul la coadă. Produsul este menținut în easybox timp de 72 de ore din momentul livrării. Intuiesc că o să fie un serviciu de succes pentru că e mult prea ușor tot procesul.

Update 01.10.2019

  • 16% din comenzile eMAG din Bucuresti au fost livrate prin EasyBox, 2% din toate comenzile din țară.
  • din februarie 2020 vom putea folosi easybox-urile pentru a returna produse
  • numărul lockerelor  va crește la 300 până de Black Friday (15 noiembrie), iar până la finalul lui 2020 vor fi 1000 de lockere.

12 Comments

12 Comments

  1. seller emag

    07/07/2019 at 9:28 pm

    “Sellerii rămân punctul slab pe eMAG” Te-ai gindit ca poate nu e vina lor? Macar asa putea sa iti treaca prin cap ca nu din cauza sellerului nu ai primit coletul la timp ci din cauza curierului, in acest caz sameday, care sta foarte prost la tot ce inseamna logistica in zonele din afara Bucurestiului. Te ia naiba pina reusesti sa ridici sau sa trimiti un colet sameday in/din provincie pentru ca nu au nici masini, nici angajati, nici sedii, nu au mai nimic in tara.

    • thegadgetist

      08/07/2019 at 8:18 am

      În calitate de client pe mine nu mă interesează ce probleme are seller-ul cu Sameday, furnizori, stocuri,platforma Marketplace sau ce-o mai fi. Eu vreau doar să ajungă comanda în timpul în care mi s-a promis.
      Dacă seller-ul respectiv a aderat la programul easybox si obseva că acel curier nu reușește să livreze în mod repetat comenzile la timp atunci ar trebui să înceteze să lucreze cu Sameday și să aleagă alt curier mai bun. Prin urmare să nu mai aibă opțiunea de easybox. Altfel este pur și simplu complice la neperformanță și nimic nu se schimbă. Probabil lucrurile se vor îmbunătăți pentru unii dintre ei când eMAG o să dea drumul la sistemul propriu de fulfillment.
      Când am spus că “selleri rămân punctul slab eMAG” mă refer la experiențele neplăcute pe care le-am avut când am comandat de la anumiți selleri. Am avut multe comenzi neonorate pe care le plătisem cu cardul și a trebuit să pierd timp să recuperez banii. Și nu e doar experiența mea. Nu degeaba eMAG a introdus sistemul de account health și abia aștept să introducă review-uri pentru selleri. Să rămână doar cine merită.

      • Da

        16/07/2019 at 9:57 am

        Din ce observ cunosti prea multe din interior pentru a fi doar client, insa totodata omiti sa mentionezi ca multe lucruri sunt IMPUSE de catre Emag.Termeni ca fulfillment, account health etc nu sunt folositi de un client.
        Fii corect, transparent si nu te umfla in pene ca te spargi in figuri.
        PS: Cei de la Emag au setat singuri produsele pentru easybox fara a cunoaste dimensiunile produsului ambalat si sunt multe rateuri.

        • thegadgetist

          16/07/2019 at 10:09 am

          Cunosc termenii doar pentru ca am participat la conferința asta de presă https://thegadgetist.ro/ce-mai-aduce-nou-emag-in-2019/ unde s-a vorbit pe larg despre tot ce pregătește eMAG în 2019. La un moment dat voiam să devin și eu seller.
          N-am vrut să jignesc toți sellerii. Sistemul e bun, dar mai au de lucrat atât sellerii cât și eMAG. Am fost dezamăgit de curând să văd că un produs pe care îl comandasem prin easybox, și a anuns la timp, acum se livrează doar în showroom. Sper să nu renunțe la easybox.

  2. Tibi

    11/07/2019 at 12:47 pm

    Am comandat și eu de pe eMag de la sellerul ABmall și am solicitat livrare la un easybox OMV din Cluj-Napoca. Am plasat comanda duminică și am ales plata cu cardul la ridicare. Habar n-aveam ce este și cum funcționează ridicarea coletului din easybox, dar am zis că încerc, mai ales (speram) că nu mai depind de curier. Luni m-au sunat să confirm comanda și mi-au spus că marți sau miercuri va ajunge coletul. Surpriza a apărut când am început să urmăresc coletul de pe platforma eMag, redirecționare spre site-ul Sameday… Credeam că au un serviciu independent de trasport spre showroomurile proprii și spre easyboxuri, mai ales că pentru produsul comandat transportul este gratuit la easybox iar dacă alegeam transportul prin curier, aveam de plătit suplimentar. Până la urmă nu am scăpat de curieri și din păcate Sameday are niște servicii de toată jena. Coletul meu a ajuns marți în depozitul local din Cluj iar spre easybox a plecat doar astăzi (JOI) si asta după câteva mailuri și mesaje trimise firmei de curierat și sellerului. Păcat că eMag este dependent de “serviciile” acestei asazise firme de curierat. Cum ați precizat mai sus, sellerii ar trebui să ia atitudine deoarece le produce mari deservicii. Personal, mă mai gândesc dacă mai comand astfel pe viitor…

    • gogu

      03/09/2019 at 3:49 pm

      Problema e ca soferii firmelor de curierat (Sameday) declara easybox-ul defect, sau plin, si se ofera sa ti-l livreze la domiciliu, sa te faca sa te simti cumva periat, si sa le lasi si lor de o ciorba.

      Tiganie in stil romanesc. Orice demers bun se loveste de lacomia romanului cu apucaturi de taximetrist.

    • Constantin

      13/10/2019 at 8:46 pm

      Sameday este firma de curierat a Emag-ului.
      Nu sunt sanse sa renunte la serviciile lor.
      Sper ca vor face tot posibilul sa inbunatateasca serviciile Sameday.

  3. Vasile

    03/09/2019 at 3:41 pm

    Am comandat un produs de pe Emag, cu livrare la easybox, OMV Marasti, in Cluj. Dupa o saptamana si doua drumuri dus-intors Bucuresti-Cluj, coletul a fost plimbat pe la toti curierii sameday, motivand ca easybox-ul e defect. Iar curieri mai nesimtiti decat Sameday, doar Urgent Cargus mai are, si cu asta am spus tot.

    Parere: e un demers laudabil, dar mai e nevoie de 10-20 de ani pana cand civilizatia va ajunge si in Romania. Bataie de joc pe timpul si pe banii tai din motive ce nu tin de tine. Nu va complicati, si ridicati coletul din showroom, lasati povestile cu easybox, livrari prin curier(decat daca stiti personal livratorul), si alte vise.

  4. Tudor

    29/09/2019 at 4:28 pm

    Nu mi s a deschis cutia după ce am plătit! Aștept răspunsul lor acum dar nu mi se pare ok felul în care se ocupa de genul asta de probleme.

    • thegadgetist

      29/09/2019 at 5:06 pm

      Eu de obicei aleg să plătesc cu cardul la easybox și o singură dată nu a funcționat terminalul. Dar la mine a dat eroare la plată. Am reîncercat și a mers.
      Sunt curios cum se soluționează problema la tine. Lasă-mi un comentariu dacă poți.

  5. Ciprian

    16/11/2019 at 7:09 pm

    Salut. Am comandat de pe Emag şi pentru prima oară am ales livrarea prin EasyBox Emag situat langă show-room-ul Emag Iaşi. Am comandat pe data de 10 noiembrie 2019, 20:49, de la un Seller un ecran pentru telefonul mobil Xiaomi Mi4i.
    Astăzi, 16.11.2019, ora 07.39, am primit mesaj pe telefon de la Sameday, că pot ridica coletul. Pe la ora 16.30 am ajuns la locul cu pricină, am scandat codul QR al comenzii de pe Email întrucât toucscreenul nu functiona ca sa tastez codul primit.
    Am platit cu cardul, contactless, după care s-a deschis un Locker, din cateogria foarte mare, nr. 71, aflat în coltul din dreapta sus. Eram foarte sceptic cu privire la acest serviciu şi mare a fost surpriza când am observat că aceea cutie era goală – bătea vântu.
    Plin de nervi am chemat un angajat din showroom-ul Emag care mi-a spus să sun la nr. afişat pe ecran. După mai multe telefoane şi la Samedaz şi la eMag mi-au zis că au notat problema şi că se va rezolva, pe timpul meu şi pe nervii mei :((.
    Dezamagit maxim de acest serviciu şi nu il recomand. Nu am incredere în el. Partea urâtă e că banii mi-au fost luaţi de pe card, produsul nu l-am primit şi nu pot să repar telefonul în cauză că aveam mare nevoie altul fiind lăsat în service tocmai astăzi ântruât m-am bazat pe livrarea eMag. Dezamăgit. Aştept răspuns de la ei pe luni.

    • thegadgetist

      16/11/2019 at 7:15 pm

      Salut Ciprian! Îmi pare rău pentru ce ți s-a întâmplat. Situațiile astea mă gândesc că intră la categoria excepții și probabil a fost pe undeva o eroare umană.Insistã la Emag cu plângerea privind timpul pierdut.De obicei dau câte un voucher pentru compensare.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe articole din categoria Cum să

Cele mai citite articole

Newsletter tech în fiecare sâmbătă dimineața

RSS Feed

RSS

Îți place blogul meu?

Susține acest blog cumpărând de la următorii retaileri prin aceste linkuri: eMAGPC Garage, Evomag, Elefant, Cărturești, LibrisFashion Days, Lensa.

 

 

 

Cauți o husă pentru Kindle-ul tău?

Filme și seriale recomandate în 2019

un tip tine telecomanda in mana si porneste Netflix

Categorii

Citesc și

Sus