Dacă comanzi des de la eMAG inevitabil vei avea o problemă la un moment dat cu o comandă de la un seller. De obicei sunam în call center și se rezolva imediat. Mai primeam și câte un voucher pentru deranj. Eh de când au mutat suportul exclusiv pe chat s-a cam stricat treaba cu customer service-ul eMAG din punctul meu de vedere.
Am avut o comandă întârziată cam o lună de zile de care aproape uitasem. Am bâjbâit prin selecțiile de chat până am dat de un operator. Îmi spune că o să contacteze seller-ul să vadă dacă îmi mai poate livra comanda. A durat toată povestea cam o săptămână până să-mi recuperez banii. Ajunsesem să îi ameninț cu ANPC-ul. A fost frustrant.
De curând, am comandat 2 bucăți de carduri micro SD. Mi-a ajuns în plic doar o bucată. Am intrat pe eMAG Help și am selectat suport online în colțul din dreapta jos. Apoi din fereastra de chat am selectat Status Comenzile mele – Livrare necurespunzătoare – Comandă nelivrată/ Nu am primit toate produsele din comandă. Și răspunsul a fost unul automat…”Facem tot posibilul să te bucuri cât mai curând de produsele alese. Ca să ajungem cât mai repede, expediem produsele pe rând, imediat ce sunt împachetate, fără alte costuri suplimentare. Te ținem la curent în contul de client: ”
Și aici s-a rupt firul și mă ruga să aleg o altă opțiune.
Soluția să contactezi direct un operator prin chat-ul eMAG și să nu mai pierzi timpul e să faci următoarele alegeri în chat:
- Selectezi suport online din eMAG Help. Apare când dai scroll în jos.
- Opțiuni de plată.
- Erori în procesul de plată.
- Banii mi-au fost retrași de două ori din cont.
- Îți va fi alocat un operator căruia îi poți povesti care este de fapt problema.
În cazul meu un operatorul a verificat și nu mai era nici o altă comandă de venit. A verificat cu seller-ul ce s-a întâmplat și soluția a fost să-mi trimită și al doilea card. Deci dacă mă luam după răspunsul automat așteptam mult și bine să vină a doua bucată.
Sper că te-a ajutat acest articol.