Connect with us

Experiența Huawei Service Center

Articole

Experiența Huawei Service Center

După numai un an de folosință, capacitatea bateriei telefonului meu Nexus 6P s-a redus la 75% din performanța inițială. Am încercat un factory reset și am urmărit evoluția bateriei după câteva cicluri de încercare folosind aplicația Accu Battery, dar din păcate nu am văzut nicio îmbunătățire. Se pare că problemele cu bateria sunt destul de comune pentru acest tip de telefon.

M-am chinuit câteva luni cu shutdown-uri la 20%, opriri aleatorii (mai ales la frig) , acumulatorul extern mereu după mine, până mi-am făcut curaj și am decis să duc telefonul la service.

Primul pas înainte de a merge la service a fost salvarea datelor din telefon.

Cei de la Huawei recomandă fie aplicația Huawei Backup sau Phone Clone pentru a transfera datele pe un telefon nou.

Al doilea pas a fost să sun la call center-ul Huawei la 021 326 60 63 pentru a vedea dacă am nevoie de o programare și pentru a verifica dacă au bateria în stoc.

Le-am explicat problema iar recomandarea lor a fost să merg direct în service-ul din Bld. Nicolae Bălcescu 23A, Sector 1, București. Nu am avut nevoie de programare, dar nici nu am aflat dacă bateria era în stoc. Încurajat fiind de review-urile pozitive de pe Google Maps și de deviza lor “Reparație într-o oră” am plecat spre service. Locația este într-adevăr ușor de accesat, dar la ora 13, când am fost eu, am găsit loc de parcare doar la Intercontinental.

Programul de lucru este următorul:

  • Luni-Vineri 10 00 – 19 00
  • Sâmbătă 10 00 – 15 00

Huawei este numărul 2 producător de telefoane mobile în topul vânzărilor în România și la nivel mondial. Consider că această investiție în parteneriat cu ESD România este un pas important pentru a căpăta și mai mult încrederea românilor în acest brand. Pe mine m-au convins privind calitatea construcției terminalelor mobile din clasa de mijloc și de buget la un preț corect.

Pentru cei care nu sunt din București, aceștia pot apela la numărul verde 0800 400 896, un curier va prelua telefonul aflat încă în garanție și îl va înapoia după perioada reparației fără nici un cost suplimentar. Garanția se va prelungi cu perioada reparației.

Am fost întâmpinat la recepție de un angajat căruia i-am explicat situația. Telefonul se afla încă în garanție iar factura a fost suficientă ca dovadă. La afirmația mea cum că suspectez că bateria este de vină pentru simptomele pe care le are și că, din câte știu, aceasta ar fi o problemă comună nu am primit nicio confirmare, rămânând să aflu ulterior ce și cum. Totuși am insistat să știu dacă au bateria pe stoc, pentru că dacă se deschidea fișă de reparație, iar piesa nu era pe stoc aveam șanse să rămân fără telefon o perioadă destul de lungă (aproximativ 10 zile, dacă țin bine minte). În plus nici nu ți se oferă telefon la schimb pentru perioada reparației. Din fericire bateria se afla pe stoc și am fost de acord să se înceapă diagnoza și reparația , confirmând înainte că am salvat toate datele din telefon și am dezactivat lockscreen-ul.

Atitudinea angajatului respectiv era destul de contrastantă cu ceea ce scria în jurul lui…”make it possible”. Părea destul de plictisit și singurul zâmbet pe care l-am văzut la el a fost când se uita pe telefonul său. Nu știu dacă am nimerit eu la o oră nepotrivită, dar în toată încăperea era o atmosferă de parcă timpul stătea pe loc.

Am fost invitat pe canapea și mi-am văzut numele împreună cu un timer pe un panou sus care spunea cât a trecut de când a început reparația. Mecanismul se pusese în mișcare.

E un sentiment ciudat atunci când rămâi fără telefon în zilele noastre. Îmi crescuse nivelul de anxietate și ma simțeam ca și cum au luat o parte din mine. Din fericire mi-au înapoiat rapid o mică părticică, adică sim cardul, care a rămas la mine pe perioada reparației.

Pe lângă partea de service, în aceeași locație se vând telefoane, tablete, wearables și alte accesorii marca Huawei. Pentru a trece timpul mai ușor sunt disponibile 2 computere conectate la internet.

Spre ghinionul meu a apărut o persoană care reclama că telefonul său, care tocmai fusese în service, totuși nu funcționa. Au o oprit reparația telefonului meu și au rezolvat reclamația respectiva. Din câte am observat, după geamul de sticlă se afla o singură persoană care se ocupa de reparații. Semn că fie telefoanele Huawei sunt în general foarte fiabile sau am nimerit eu la ora de masă.

Oricât de cârcotaș aș fi, până la urmă am fost uimit de cât de rapidă a fost intervenția. După numai 20 de minute telefonul îmi fusese înapoiat și datele erau încă intacte.

Așa cum suspectam, au schimbat bateria, iar telefonul a căpătat o nouă viață. De altfel l-am încurajat și pe un prieten cu același model de telefon să apeleze la service-ul Huawei. Același feedback l-am avut și de la el. Service rapid și eficient. Felicitări Huawei!

Citește în continuare
S-ar putea să-ți mai placă și...
Apasă pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe articole din categoria Articole

Cele mai citite articole

Abonează-te la newsletter


Dacă îți place blogul meu:

Categorii

Sus