Am observat că becul de la stâlpul de iluminat public din spatele blocului nu mai funcționa. Mă afecta în mod direct pentru că parchez în zonă.
Bun, acum cine rezolvă problema?
Unde să faci sesizare dacă observi că nu funcționează un stâlp de iluminat public în București?
Am găsit site-ul Companiei Municipale de Iluminat Public București (CMIPB). Trecând peste faptul ca site-ul e în construcție și dă o grămadă de erori am găsit totuși o adresă de email sesizari@cmipb.ro și un număr de telefon 0374 810 999.
Am trimis un email pe la ora 10:27 seara și am primit imediat un mail automat cum că mesajul va fi analizat de către un operator CMIPB, în cel mai scurt timp posibil.
Surprinderea mea a fost că o persoană de la dispecerat mi-a răspuns la ora 10:38 seara și mi-a alocat un număr de înregistrare. Îmi confirma că o echipă a Companiei Municipale Iluminat Public Bucuresti se va deplasa la adresa respectiva, pentru a constata problema semnalată.
Acesta nu mai era un mail automat. Deja prinsesem aripi, mă uitam pe geam și așteptam ca din minut în minut să vină echipa să rezolve problema cu lumina.
Cat timp a durat până s-a rezolvat problema?
Eu am făcut sesizarea pe 8 noiembrie iar stâlpul de iluminat a început să funcționeze din nou în data de 21 noiembrie. Deci a durat 13 zile. Mult? Puțin? Nu știu ce să zic pentru că nu cunosc câte astfel de sesizări există în București. Eu doar mă bucur că am lumină iar în sat.
Concluzia e că dacă observi un stâlp de iluminat public, care nu funcționează, trimite un mail la sesizari@cmipb.ro și o să se rezolve…cândva.
1 Comentariu
Eu zic că e rezonabil timpul pentru cât de multă birocrație este în România. Dar odată ce sunt făcute reclamații sunt obligați de lege să răspundă și să le „închidă”.