În discuțiile pe ca le-am avut cu cititorii articolului despre comanda de la eMAG cu livrare în easybox mi s-au raportat câteva probleme. Una dintre ele ar fi că au găsit cutia goală. Plata fiind deja efectuată pentru că altfel nu s-ar deschide cutia. Soluția pentru acest caz ar fi bineînțeles să suni imediat la suport clienți. Vezi numerele de mai jos:
T*: 021 200.52.00
M*: 0722.25.00.00
Program: Luni – Duminica: 24/24
*linii telefonice cu tarif normal
Soluția dată de eMAG este că vor trimite produsul prin curierul Sameday la o adresă solicitată de tine.
Mie nu mi s-a întâmplat niciodată această situație, deși comand destul de des alegând opțiunea de livrare la easybox. Nu-mi dau seama dacă e o problemă de sistem sau e eroare umană a curierului, dar cred că eMAG ar trebui să ofere vouchere de compensare pentru acest inconvenient.
Easybox e un sistem care chiar funcționează bine și nu merită să-i fie stricată imaginea din cauza acestor probleme. Cred că nu strică să ceri și un voucher pentru timpul pierdut atunci când suni la eMAG și ceri clarificarea situației.