I-am făcut cadou Andreei o pereche de căști AirPods Pro. Ea are mai multe call-uri decât mine așa că i s-au potrivit perfect. După o vreme îmi spune că nu se mai aude casca stângă. Mă uit la nivelul bateriei și într-adevăr apărea ca fiind mult mai descărcată decât casca dreaptă.
Caut pe Google și găsesc pe Apple Support fix ce-mi trebuia.
- Merg la Settings ->Bluetooth, apăs pe „i”-ul de lângă AirPods și selectez Forget this device
- Am introdus ambele AirPods în carcasă, am închis capacul, am așteptat 30 de secunde și apoi l-am deschis
- Am ținut apăsat pe butonul de setup de pe carcasă câteva secunde până a început să pâlpâie alb
- Am reconectat AirPods-urile deschizând carcasa lângă iPhone-ul pornit.
Le încarc complet, testez și văd că se aud ambele căști.
O întreb pe Andreea dacă de obicei scoate casca stângă din cutie și îmi confirmă. O rog ca o perioadă să încerce să scoată casca dreaptă prima dată din cutie să vedem dacă se va descărca și ea mai repede decât cea stângă.
De când a făcut asta, ambele căști se descarcă uniform.
Nu știu de ce exact casca stângă de la AirPods Pro se descărca mai repede. Poate nu făcea contact bine și nu se încărca.
Dacă ai și tu această problemă la AirPods Pro încearcă metoda propusă de mine. Dacă tot nu funcționează mergi la garanție. E posibilă să fie o cască stricată sau carcasa să nu mai încarce corect.
Update
Problema a reapărut așa că le-am trimis la garanție. Cei de la iStyle mi-au schimbat doar căștile, fără carcasă. Din mai multe experimente mi-am dat seama că magnetul de la casca stângă e un pic mai slab și nu face contact bine dacă nu le împingi un pic.
Update 2
Chiar și cu noile căști problema e intermitentă. Le-am dus iar la iStyle, le-au făcut un upgrade de firmware și mi le-au dat înapoi. Din câte am înțeles de la cei de la iStyle e ceva comun, dar greu de replicat la ei în service. La AirPods-urile mele nu întâmpin problema aceasta. Tind să cred că are legătură și cu modul de utilizare.
Update 3
Am descoperit că Andreea folosește tot felul de creme și căștile ei de obicei sunt mai alunecoase ca ale mele. După ce le-am șters de mai multe ori problemele cu încărcarea s-au redus. I-am setat și widget-ul cu dispozitivele conectate pe homescreen pentru a monitoriza mai ușor încărcarea.