Povesteam prin septembrie că m-am cam supărat pe cei de la Vodafone și am decis să fac portarea numărului de telefon la Digi Mobil.
Percepția mea despre operatorii de telefonie mobilă era că Vodafone și Orange sunt premium și Digi este de buget. Adică plătești mai mult față de Digi, dar cel puțin ai servicii mai bune.
Hai să vedem cum a fost experiența mea cu Digi Mobil până acum:
Puncte Tari la Digi Mobil
- Am făcut cererea de portare la un sediu Digi pe 5 septembrie unde mi-au dat un nou sim. Mi-au spus că atunci când se dezactivează semnalul Vodafone pot să schimb cardul sim. Pe 8 septembrie deja portarea era finalizată. Deci a durat foarte puțin procesul de portare. Dacă faci cererea online durează un pic mai mult.
- Eram pe Valea Doftanei și aveam semnal slab, dar mergea netul cât să conversez pe WhatsApp. Soția care a rămas la Vodafone nu avea semnal deloc.
- Am mers la Călărași, la ai mei, și de obicei în apartamentul lor aveam doar semnal 3G. Mă gândeam că e blocul cu pereți groși, că e la graniță…de unde?! La Digi Mobil aveam 4G, cu viteză de peste 80mbps.
- Am făcut un drum de la București până la Budapesta cu mașina și nu am avut deloc zone în care să rămân fără semnal. La Vodafone mi se întâmpla des să rămân fără semnal prin zone mai izolate. Dovadă că Digi chiar area cea mai bună acoperire din România.
- Prețurile pentru roaming în afara UE sunt cele mai bune.
- Mi se pare incredibil că acum plătesc doar 12,85 lei factura de mobil. Am reducere de 50% în primele 9 luni de contract.
- Au anunțat de curând că 5G-ul este disponibil acum în București, în mare parte, la nivel stradal.
Puncte de îmbunătățit
- Viteza netului poate e mai slabă la Digi față de Vodafone sau Orange, dar nu e ceva sesizabil în utilizarea de zi cu zi.
- Nu există opțiunea de Number Share. Mi-ar plăcea să am net pe Apple Watch Ultra încât să am opțiunea să nu iau telefonul tot timpul cu mine.
- Am uitat să activez roaming-ul înainte să ies din țară. În mod normal ar trebui să îl pot activa din contul online numai că nu mă logasem niciodată de pe laptop-ul pe care îl aveam cu mine. Prostia e că logarea se poate face acum doar printr-un cod sms….pe care nu îl puteam primi pentru că nu aveam roaming-ul activat. Am sunat de pe telefonul soției în call center și mi-au spus că l-au activat. Am așteptat și nimic…Până la urmă au deschis un tichet și m-a sunat cineva de la tehnic a doua zi. Aparent Digi mobil nu are interoperabilitate cu Vodafone în Ungaria și trebuia să selectez fie Yettel sau Telekon. Nu a mers selecția automată a operatorului.
- Logarea în contul Digi ar trebui să se poată face și printr-o aplicație de tip Autentificator pentru a evita acest tip de probleme.
- Am sunat în call center pentru o problemă legată de TV și a trebuit să stau vreo 10 minute până să dau de un operator.
Concluzie
Aveam emoții cu portarea la Digi, dar după 2 luni de utilizare mă declar foarte mulțumit. Netul merge brici și am semnal mai bun decât la Vodafone. Acum să văd cum reușesc să conving și pe ceilalți membri ai familiei care plătesc mult mai mult pentru servicii mai slabe. Schimbarea e dificilă.
5 Comentarii
Am fost inițial sceptic în legătură cu schimbarea la Digi Mobil, dar după două luni de utilizare, sunt impresionat. Conexiunea la internet este excelentă și semnalul este mai bun decât la Vodafone. Recomand cu încredere Digi Mobil celor care caută servicii de calitate la un preț accesibil.
Mă regăsesc ,același lucru am pățit la Vodafone.