Spuneam că în perioada aceasta de pandemie îmi petrec timpul la țară în autoizolare. Am încercat să mai reduc din costuri și m-am abținut să mai cumpăr gadget-uri noi. Așadar am decis să suspend cablul TV de la RDS la apartament. Oricum mă uit foarte rar la TV. De internet încă mai am nevoie pentru că n-am plecat cu NAS-ul după mine.
M-am documentat un pic și am găsit aici următoarele precizări:
„În această situație, dacă ai încheiat cu RCS & RDS un contract pe o perioadă determinată, contractul tău se prelungește automat cu perioada solicitată pentru suspendare.
Stimate client, nr. de înregistrare al situației pentru care dumneavoastră ne-ați contactat este: X. În urma sesizării dumneavoastră serviciul de cablu tv a fost suspendat pe o perioadă de 3 luni începând cu data de 01,06,2020.Vă mulțumim pentru apelul la RCS RDS și vă dorim o zi plăcută.”
Concluzie
UPDATE
Pare ca nu mai e asa ușor acum sa suspenzi cablul conform răspunsului primit mai jos. Mă forțează să renunț la cablu TV.
” În urma sesizării dumneavoastră înregistrată cu numarul X din data 27.12.2021, dorim să vă informăm faptul că, pentru suspendarea temporară a serviciilor este necesar sa ne trimiteți o cerere scrisă semnată și datată prin care sa menționași numărul contractului, abonamentul și perioada pentru care se solicită suspendarea (minimum 1 luna, maximum 3 luni) și să aveți facturile achitate la zi. Totodată vă informam de faptul că modificarea intră în vigoare cu data de 1 a lunii următoare și se poate efectua o singură dată pe an.”
2 Comentarii
Eu acum 2 zile am dat mail sa opresc CATV-ul de la DIGI. Bine, am mai facut o cerere acum cateva zile si m-au plimbat de pe site pe mail. Acum sa vedem daca si raspund.
Înseamnă că am fost eu foarte norocos.