Connect with us

Experiența Noumax – service autorizat Apple – partea a II-a

Apple logo service autorizat

Articole

Experiența Noumax – service autorizat Apple – partea a II-a

Update- Noumax nu mai este Service autorizat Apple. Pe lista de locații de service a fost adăugat Depanero.

În continuarea articolului precedent despre experiența la Noumax, service autorizat Apple,  am să-ți povestesc o nouă întâmplare.

Expozițiunea

I-am cumpărat soției un Apple Watch Series 1 (2nd gen Model: A1802) , pe 23 Octombrie 2016. Îmi aduc aminte data exact, pentru că l-am luat de la magazinul Apple din Grand Central Terminal din New York.

Ceasul a mers impecabil timp de 2 ani. Funcția sa de bază fiind de “găsitor” de telefon prin casă.

Intriga

Luna aceasta, un copilaș i-a tras de ceas, și display-ul s-a dezlipit din poziția lui. Am căutat pe net și pare să fie o problemă comună. Am înțeles că pentru prima versiune a Apple Watch bateria se umfla, și automat display-ul se desprindea. Apple a recunoscut tacit problema și au prelungit garanția cu 3 ani.

După câțiva ani , lipiciul cu care e prins display-ul se uzează. Poți să rămâi cu display-ul desfăcut foarte ușor, dacă se agață cumva de o haină, sau dacă se aplică puțină forță involuntară.

Desfășurarea acțiunii

Am verificat dacă ceasul se mai află în garanție introducând serial number-ul la adresa https://checkcoverage.apple.com/ și nu mai era. Deja mă uitam la un Apple Watch Series 3. Totuși având experiența pozitivă anterioară la Noumax, am zis să încerc să văd care e rezultatul diagnozei și poate îmi fac o ofertă mai bună decât ce găsesc în magazinele online.

Am sunat după ora 10 dimineața, la sediul Noumax din strada Mihai Eminescu și nu a răspuns nimeni. Drept urmare am sunat la celălalt sediu din strada Iordache Golescu 17 (număr telefon 031-437.92.99 ). Mi-au răspuns și mi s-a spus că , bineînțeles,  potrivit standardelor Apple, nu stă nimeni să schimbe lipiciul acela și să pună display-ul la loc. Soluția Apple în acest caz este să înlocuiască ceasul.

Punctul culminant

Am așteptat 10 zile și într-adevăr soluția a fost să înlocuiască ceasul. Surpriza a fost că schimbul pentru un Apple Watch Series 1 (2nd gen) a fost gratuit. 

Am rugat-o pe soție să întrebe când se duce să-l ridice, care este motivul pentru care nu a trebuit să plătim, ceasul nemaifiind în garanție și i s-a spus mai în glumă, mai în serios, că dacă vrea poate să îi facă o factură.

Deznodământ

O să o iau ca pe un miracol de Crăciun…Apple se pricepe în continuare să fidelizeze clienții. Noumax continuă să fie cel bun service autorizat Apple din România.

 

 

3 Comments

3 Comments

  1. Madalin

    04/01/2019 at 2:54 pm

    Experienta mea cu Noumax a fost una clasic romaneasca. Trimis laptop in service (avea o luna de cand iesise din garantie), tinut degeaba o saptamana, sunat de 3 ori sa il diagnosticheze mai repede ca intr-un final sa imi spuna ca trebuie schimbata tastatura cu toata carcasa (ma costa undeva la 2100 lei daca imi aduc bine aminte). N-am avut incredere in ce mi-au spus si am cerut sa mi-l trimita inapoi. Bonus l-am primit in alta cutie. L-am trimis la un service specializat pe Macbook din Cluj si mi l-au reparat cu 150 lei, au schimbat un cablu. 🙂

  2. thegadgetist

    04/01/2019 at 3:40 pm

    In general am vazut ca au review-uri bune. Nu stiu daca am avut eu noroc sau tu ghinion. Ideea e ca oricum ar fi trebuie dat feedback.

    • Madalin

      04/01/2019 at 5:19 pm

      Am facut si sesizare la Apple, insa nu stiu daca au facut ceva, poate daca eram in alta tara…

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe articole din categoria Articole

Cele mai citite articole

Newsletter tech în fiecare sâmbătă dimineața


RSS Feed

RSS

Filme și seriale recomandate în 2019

un tip tine telecomanda in mana si porneste Netflix

Categorii

Sus