Update- Noumax nu mai este Service autorizat Apple. Pe lista de locații de service a fost adăugat Depanero.
În continuarea articolului precedent despre experiența la Noumax, service autorizat Apple, am să-ți povestesc o nouă întâmplare.
Expozițiunea
I-am cumpărat soției un Apple Watch Series 1 (2nd gen Model: A1802) , pe 23 Octombrie 2016. Îmi aduc aminte data exact, pentru că l-am luat de la magazinul Apple din Grand Central Terminal din New York.
Ceasul a mers impecabil timp de 2 ani. Funcția sa de bază fiind de „găsitor” de telefon prin casă.
Intriga
Luna aceasta, un copilaș i-a tras de ceas, și display-ul s-a dezlipit din poziția lui. Am căutat pe net și pare să fie o problemă comună. Am înțeles că pentru prima versiune a Apple Watch bateria se umfla, și automat display-ul se desprindea. Apple a recunoscut tacit problema și au prelungit garanția cu 3 ani.
După câțiva ani , lipiciul cu care e prins display-ul se uzează. Poți să rămâi cu display-ul desfăcut foarte ușor, dacă se agață cumva de o haină, sau dacă se aplică puțină forță involuntară.
Desfășurarea acțiunii
Am verificat dacă ceasul se mai află în garanție introducând serial number-ul la adresa https://checkcoverage.apple.com/ și nu mai era. Deja mă uitam la un Apple Watch Series 3. Totuși având experiența pozitivă anterioară la Noumax, am zis să încerc să văd care e rezultatul diagnozei și poate îmi fac o ofertă mai bună decât ce găsesc în magazinele online.
Am sunat după ora 10 dimineața, la sediul Noumax din strada Mihai Eminescu și nu a răspuns nimeni. Drept urmare am sunat la celălalt sediu din strada Iordache Golescu 17 (număr telefon 031-437.92.99 ). Mi-au răspuns și mi s-a spus că , bineînțeles, potrivit standardelor Apple, nu stă nimeni să schimbe lipiciul acela și să pună display-ul la loc. Soluția Apple în acest caz este să înlocuiască ceasul.
Punctul culminant
Am așteptat 10 zile și într-adevăr soluția a fost să înlocuiască ceasul. Surpriza a fost că schimbul pentru un Apple Watch Series 1 (2nd gen) a fost gratuit.
Am rugat-o pe soție să întrebe când se duce să-l ridice, care este motivul pentru care nu a trebuit să plătim, ceasul nemaifiind în garanție și i s-a spus mai în glumă, mai în serios, că dacă vrea poate să îi facă o factură.
Deznodământ
O să o iau ca pe un miracol de Crăciun…Apple se pricepe în continuare să fidelizeze clienții. Noumax continuă să fie cel bun service autorizat Apple din România.
5 Comentarii
Experienta mea cu Noumax a fost una clasic romaneasca. Trimis laptop in service (avea o luna de cand iesise din garantie), tinut degeaba o saptamana, sunat de 3 ori sa il diagnosticheze mai repede ca intr-un final sa imi spuna ca trebuie schimbata tastatura cu toata carcasa (ma costa undeva la 2100 lei daca imi aduc bine aminte). N-am avut incredere in ce mi-au spus si am cerut sa mi-l trimita inapoi. Bonus l-am primit in alta cutie. L-am trimis la un service specializat pe Macbook din Cluj si mi l-au reparat cu 150 lei, au schimbat un cablu. 🙂
In general am vazut ca au review-uri bune. Nu stiu daca am avut eu noroc sau tu ghinion. Ideea e ca oricum ar fi trebuie dat feedback.