Connect with us

Experiența Noumax – service autorizat Apple

Articole

Experiența Noumax – service autorizat Apple

Am avut eveniment nefericit prin care telefonul soției, un Iphone SE, a ajuns în apă. L-am oprit și am început să caut un service. Din câte știam dacă telefonul este desfăcut, se usucă piesele imediat și nu apucă să oxideze, atunci pot fi șanse de supraviețuire.  Ghinionul a fost că s-a întâmplat într-o duminică, atunci când nu găsești niciun service deschis. Am luat Google-ul la rând și singurul service deschis pe care l-am găsit a fost digitalgsm.business.site . Le-am explicat situația dar au spus ca nu pot să mă ajute. Am lăsat telefonul băbește în săculețul cu orez peste noapte.

Am făcut o cercetare pe  locate.apple.com/ro/ro/ și a reieșit că sunt 3 service-uri autorizate Apple în București. Cei de la Istyle deși sunt mai cunoscuți, nu au review-uri încurajatoare (apropo sediul Istyle din Națiunile Unite a fost închis), iar cei de la Cordon Electronics se pare că mai au de lucrat la customer service. Prin urmare am decis să apelez la cei de la Noumax plin de speranță. Am sunat la 0733 668 629 (deschid de la 10) a răspuns cineva destul de repede și mi-a spus așa…pentru telefoane care au intrat în contact cu lichide soluția recomandată de Apple este schimbarea telefonului. Deci ei nici măcar nu se uită la el pentru că orice ai face piesele oxidează și telefonul nu se mai poate repara. Surpriza plăcută a fost totuși că mi-au oferit schimbarea telefonului cu unul nou, la aceeași capacitate de stocare…la prețul de 1464 RON. Ceea ce nu este rău deloc,  având în vedere că în piață se găsește la 1950-2000 RON.

Înainte să ajung la Noumax am zis să mai fac o ultimă încercare și am apelat la cei de la Mobitel pentru o diagnoză. L-au desfăcut, l-au uscat, l-au aprins…dar nimic, telefonul era kaput. Mi-au spus că mai avuseseră 4 telefoane, în aceeași zi, care intraseră în contact cu lichide și nu au reușit să salveze niciunul. Am tot respectul pentru oamenii de la Mobitel care oferă diagonza gratuită. M-au ajutat să plec liniștit către service-ul Noumax  de pe Mihai Eminescu știind că singura soluție era înlocuirea telefonului.

Am ajuns la service pe la 3, nu era aglomerat. Fiind un service autorizat Apple mă gândeam că o să fie ceva mai grandios, dar este destul de basic,  două birouri pe stânga unde se ridică produsele reparate sau noi și două pe dreapta unde se recepționează produsele defecte. Primul pas pentru recepționarea telefonului în service a fost logarea în contul de iCloud . Nu cred ca vor să mai repete povestea asta. Este o măsură de siguranță pentru ei cu care dovedești că ești proprietarul telefonului. Deci dacă nu îți mai știi userul sau parola încearcă mai întâi să le recuperezi prin Apple înainte să mergi la service. Și nu uita să faci backup …dacă mai poți.

Mi-au deschis o fișă de service iar după 3 zile m-au anunțat că a ajuns telefonul nou,  am plătit și l-am ridicat. Telefonul nou are garanție 90 de zile sau se prelungește garanția curentă, în funcție de cazul  mai favorabil. Este bine de știut că telefonul nu vine împreună cu alte accesorii, precum căști sau încărcător.

Mi se pare foarte bun programul celor de la Apple de fidelizare a clienților prin posibilitatea achiziționării unui telefon asemănător, la un preț mai redus decât se găsește în magazine. Asta în condițiile în care oricum ești prins în ecosistemul lor și e mai dificil să migrezi spre alt sistem de operare.

 

 

 

 

Citește în continuare
S-ar putea să-ți mai placă și...
Apasă pentru a comenta

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe articole din categoria Articole

Cele mai citite articole

Abonează-te la newsletter


Dacă îți place blogul meu:

Categorii

Sus