Anul trecut, iStyle a deschis un service nou în clădirea Grawe din Str. Vulturilor nr. 98, Parter, sector 3, București. Știu că aveau un alt service pe Națiunile Unite, dar acela s-a închis.
Povesteam aici că am avut probleme cu casca stângă de la AirPods Pro care se descărca mai repede decât cea dreaptă. Eu cumpărasem Air Pods Pro-urile de pe eMAG și inițial voiam să le trimit la Depanero. Făcusem deja comanda să vină curierul să le ia.
Noroc că mi-a spus cineva pe Twitter să merg mai degrabă la iStyle că poate rezolv mai repede. Depanero chiar îmi trimisese un mail informativ cum să mă aștept la întârzieri în perioada de final de an.
Cum arată noul sediu iStyle?
Fiind obișnuit cu grandoarea Apple Store-urilor, noul sediu iStyle din clădrirea Grawe mi s-a părut destul de restrâns.
Am apreciat că respectau măsurile de siguranță, purtau măști și nu permiteau accesul mai multor persoane în același timp.
Pe masa de la intrare am putut admira noile iPhone 12. M-am împrietenit cu modelul mini ce mi se pare că stă foarte bine în palmă și ecranul e mult mai utilizabil ca vechiul iPhone 5S sau SE de primă generație.
În dreapta, aveau expuse niște iMac-uri cam vechiuțe. Unul de 21.5″ din 2017 și altul de 27″ 5K din 2019.
Pe stânga aveau câteva modele de Macbook Pro și Air. Nici vorbă de noile modele cu M1.
Mai poți găsi aici huse originale pentru iPhone, cabluri și diferite alte accesorii.
Cum a fost experiența customer service?
Primul contact cu personalul de la iStyle nu pot spune că a fost cel mai fericit. Era un băiat nou care nu prea știa procedura și încerca să obțină informații de la colegul său care era angajat într-o ceartă cu un client. Se încinseseră spiritele atât de mult încât a trebuit să cheme managerul.
Până la urmă mi-au luat căștile cu carcasa, fără a reține accesoriile, adică acel cablu de încărcare și dopurile.
Cât a durat reparația în Service-ul iStyle pentru AirPods Pro?
Eu am predat căștile pe 16 decembrie. Inițial mi s-a spus că sunt foarte aglomerați în perioada de final de an și să mă aștept că vor depăși cele 14 zile legale. Am plecat cam dezamăgit de acolo.
Pe 17 decembrie am primit un mail cum că s-au apucat de treabă, iar pe 22 decembrie am primit soluționarea cazului. Ambele căști au fost înlocuite gratuit. Carcasa a rămas aceeași. Mi-au mai dat în plus un set de dopuri noi.
Ce program are service-ul iStyle?
L- V: 10:00- 20:00, Sâmbăta: 10:00- 14:00 | Duminica – închis
Unde găsești noul service iStyle?
Clădirea Grawe din Str. Vulturilor nr. 98. Găsești o parcare vis-a-vis, dar cred că e mai mereu plină.
Concluzie
Experiența la noul service iStyle din clădirea Grawe pentru mine a lăsat de dorit. Dacă ajungi vreodată într-un Apple Store îți vei da seama despre ce vorbesc. Toți angajații sunt zâmbitori și dornici să te ajute cu informații. Nu știu dacă am avut eu ghinion și am nimerit într-un moment nepotrivit, dar angajații cu care am luat contact păreau că își doreau să se afle în altă parte. Uitându-mă pe pagina lor de Facebook, nu există postare să nu fie cineva care să nu se plângă de faptul că nu li se răspunde la telefon și comenzile nu sunt onorate.
Sper că feedback-ul oamenilor ajunge la Apple și se vor lua măsuri pentru îmbunătățirea acestei situații, deși am dubii… După fiecare contact cu un Service Apple primești un mail unde ți se cere să dai un rating pentru experiența ta. Când am încercat să-l accesez am primit mesajul…”Thanks for your interest. You have already completed the survey or your invitation has expired.”
Unul dintre motivele pentru care Apple este una dintre cele mai mari companii din lume este faptul că au avut întotdeauna un customer service excelent. Dacă ai un produs neconform, ți-l înlocuiește fără probleme.
Oamenii din România plătesc un preț mai mare pentru produsele Apple decât americanii și primesc în schimb un customer service de o calitate îndoielnică. Cazul meu a fost rezolvat, dar simt că se poate mai bine pe partea de customer service.
Apple știu că ia în considerare feedback-ul clienților pentru că am putut observa cum Noumax nu mai este service autorizat. Concluzia mea e că trebuie să ne plângem când vedem că lucrurile nu merg în direcția potrivită și nu trebuie să acceptăm status quo-ul.